Sandbox

Sandbox is a multipurpose HTML5 template with various layouts which will be a great solution for your business.

Contact Info

Moonshine St. 14/05
Light City, London

info@email.com
00 (123) 456 78 90

Learn More

Follow Us

Felhasználási feltételek

Utolsó frissítés: 08.21.2024

Ez a dokumentum részletezi a Vállalat gyakorlatát a Tollster alkalmazástartomány (a továbbiakban általánosan: App) működtetésével és használatával kapcsolatban, azzal a céllal, hogy tájékoztassa a felhasználókat erről a témáról.

Az App arra szolgál, hogy a felhasználók a megrendelőlapon feltüntetett országokból a mindenkori árfolyamhoz képest számukra legkedvezőbb áron vásárolhassanak matricát anélkül, hogy meg kellene adniuk a felhasználó, a jármű azonosító adatait. és a kártyabirtokos, akivel minden vásárláskor fizetés történik. Ezért az Alkalmazásnak nem feladata, hogy tájékoztassa a felhasználókat a forgalmi adatokról, jogi kötelezettségeikről, a matricák kiadására vagy ellenőrzésére illetékes hatóságok gyakorlatáról, és nem feladata, hogy technikai támogatást nyújtson matrica vásárlása esetén. a megrendelőlapon nem szereplő országok egyike.

Az Alkalmazás használatával Ön elismeri, hogy elolvasta és elfogadja a Cookie-szabályzatot, az Adatvédelmi szabályzatot és a jelen Általános Szerződési Feltételeket.

TARTALOM

  1. A cég azonosítása..
  2. Kapcsolattartási adatok.
  3. Az Alkalmazás felhasználója elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazását.
  4. Adásvételi szerződés megkötése. A matrica továbbítása.
  5. Ár.
  6. Visszaküldési politika a felhasználó által fizetett teljes árra.
  7. A Társaság felelőssége.
  8. A Társaság szellemi tulajdonjogai.
  9. A felhasználók felelőssége.
  10. Vis major.
  11. Személyes adatok.
  12. Adatgyűjtés.
  13. Az alkalmazandó feltételek módosítása.
  14. Harmadik felek webhelyei/alkalmazásai.
  15. Biztonság.
  16. Titoktartás.
  17. Alkalmazandó jog és a problémák megoldása.
  18. Záró rendelkezések.

1. A vállalat azonosítása

TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL (a továbbiakban Vállalat)

Székhely: Románia, Bihar megye, Nagyvárad, Romulus Guga utca 16. szám

Cégjegyzékszám J5/1218/2016

Adószám: 36212519

E-mail: info@tollster.ro

Telefon: +40 771 120 920

2. Kapcsolattartási adatok

Azok az elérhetőségek, amelyeket az Alkalmazás használója a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, az Adatvédelmi Szabályzattal, a Cookie-szabályzattal, valamint az Alkalmazásban közzétett egyéb információkkal, szabályzatokkal vagy műveletekkel kapcsolatos kérések, értesítések vagy panaszok küldésére használhat. a Társaság által kiadott, a fenti 1. pontban megjelölt.

A Társaság válaszadási határideje a kérelem kézhezvételétől számított legkésőbb 30 nap.

3. Az Alkalmazás felhasználója elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételek alkalmazását

Jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vállalat és az Alkalmazás felhasználói (azaz Ön) vállalják.

Ennek megfelelően az Alkalmazás felhasználók általi használata automatikusan magában foglalja az alábbiak mindegyikének és az itt hivatkozott szabályzatoknak az elfogadását (ahol a törvény nem írja elő további lépések megtételét az elfogadás kifejezéséhez), valamint vállalják azt a kötelezettséget, hogy teljes és ingyenes jog és lehetőség az Alkalmazáshoz való hozzáféréshez, matricák beszerzéséhez, felhasználói fiókok létrehozásához és a Vállalat számára történő információszolgáltatáshoz.

AMENNYIBEN A FELHASZNÁLÓ NEM ELFOGADJA VAGY NEM ELFOGADJA TELJESEN A KIÁLLÍTOTT FELTÉTELEKET VAGY EGYÉB SZABÁLYZATOKAT, KÉRJÜK, NE HASZNÁLJA AZ ALKALMAZÁST, NE HOGY HASZNÁLJON FELHASZNÁLÓI FIÓKOT, VÁSÁROLJON VIGNETTÁT AZ ALKALMAZÁSSAL VAGY ELŐFIZETÉSHEZ.

*A Tollster alkalmazás kizárólag magánszemélyek használatára készült. Jogi személyek, beleértve a vállalatokat, szervezeteket vagy bármely más kollektív entitást, nem jogosultak az alkalmazás használatára.

4. Adásvételi szerződés megkötése. A matrica továbbítása

Az Alkalmazás felhasználója felhasználói fiók létrehozása és matrica vásárlási kötelezettsége nélkül érheti el.

A felhasználó azonban, ha akarja, létrehozhat fiókot, anélkül, hogy ez kötelező lenne a matrica vásárlásához. Egy ilyen fiók létrehozása nem vezet automatikusan a matrica adás-vételi szerződésének megkötéséhez, de megvan az a nagy előnye, hogy nem kell minden adatot kitöltenie annak a járműnek, amelyre a matrica készül. minden alkalommal, amikor megvásárolják.

Továbbá az App nem kínál matrica vásárlási lehetőséget a világ minden országára, hanem csak az automatikus listából választható országokra (olyan helyzetek, amikor a Társaság egy üzemeltető üzemeltetője vagy partnere). Következésképpen, ha a felhasználó olyan ország számára kíván matricát vásárolni, ahol a Vállalat nem üzemeltetője vagy partnere egy üzemeltetőnek, az Alkalmazás részleteket ad arról, hogyan vásárolhatja meg a matricát az adott országban.

Ha a felhasználó olyan országra szeretne matricát szerezni, amelyben a Társaság üzemeltető, úgy a rendelés végén a „Fizetés” gomb megnyomásával úgy kell tekinteni, hogy adott vásárlási rendelést adott le, és köteles haladéktalanul kiegyenlítse a rendelési összesítőben feltüntetett teljes árat.

A vevő a tényleges megrendelés elküldése előtt bármikor megtekintheti és/vagy módosíthatja a küldött adatokat, azonosíthatja a bevitelkor fellépő hibákat és a rendelés leadása előtt a Megrendelés gomb megnyomásával kijavíthatja azokat.

Miután a felhasználó bejelölte a „Megerősítem, hogy minden adat helyes és naprakész” jelölőnégyzetet, és rákattint a „számla” gombra, a felhasználó a továbbiakban nem tudja lemondani a megrendelését, és köteles az árát megfizetni. a kívánt matrica és a Vállalat Alkalmazásban feltüntetett díja.

A Vállalat kötelezettsége a matrica felhasználó részére történő megküldésére a rendelési összesítőben feltüntetett teljes ár beérkezésekor keletkezik.

Ha a Felhasználó a „Fizetés” gombra kattintott a matrica megvásárlásához azon országok valamelyikében, ahol a Társaság az üzemeltető, és kifizette a megrendelés összesítésében feltüntetett teljes árat, a Társaság minden szükséges lépést megtesz a matricát, és a matricaszámot elküldi a felhasználó által a megrendelőlapon megadott e-mail címre (ha a felhasználó nem hozott létre fiókot az Alkalmazásban), vagy a matricaszám megjelenítésére a felhasználói fiókban (ha a felhasználó létrehozott egy fiók az alkalmazásban). A sorszámot a matricát kiállító hatóság közvetlenül is közölheti, de a Társaság minden esetben a fentiek szerinti kommunikációt is biztosítja. Ezért a Társaságnak az illetékes hatóság által kiállított matrica átadási kötelezettsége akkor tekintendő teljesítettnek, amikor a matricasorozatot a felhasználó által a megrendelőlapon feltüntetett email címre elküldi (ha a felhasználó nem hozott létre fiókot a App), vagy amikor a matricasorozat megjelenik a felhasználói fiókban (ha a felhasználó létrehozott egy fiókot az alkalmazásban).

Amint a matricasorozat közlésre/megjelenítésre kerül a felhasználói fiókban, anélkül, hogy az érvényességi problémára utalna, a matrica érvényesnek minősül, és a felhasználó a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően használhatja. Ha a felhasználó e-mailben/az Alkalmazásban található fiókjában megkapja a “matrica sikertelen” üzenetet (például a gépadatok hibás kitöltése, a kiállító hatóságnál felmerülő technikai problémák stb. miatt), a matrica nem kiadottnak minősül. és a befizetett pénzt a fizetésfeldolgozó automatikusan visszatéríti.

5. Ár

Az Alkalmazás használata ingyenes a lehetőségeiben való böngészés során, valamint abban az esetben, ha a Társaság nem üzemeltető egy adott országban, amelyhez matricát kíván vásárolni. Ezért az egyetlen kontextus, amelyben a felhasználó tartozással tartozik a Vállalat felé, az az, ha megnyomja a „Fizetés” gombot azon államok valamelyikéhez, amelyben a Vállalat az üzemeltető.

A teljes fizetési ár az, amely az Alkalmazásban a rendelés leadásának napján és időpontjában, valamint a rendelés összesítésében jelenik meg.

A teljes fizetési ár a megrendelőlapon kerül feltüntetésre, és a megrendelés leadásakor kerül kifizetésre a kártyaadatok megadásával az Euplatesc platformon keresztül. Így a felhasználónak ki kell töltenie egy űrlapot a fizetést végző kártya adataival a fizetésfeldolgozó biztonságos oldalán.

A felhasználónak az Alkalmazásból történő vásárláskor fennálló tartozása a matrica árából plusz a Vállalat kibocsátási díjából, amely a vásárlás pillanatában megjelenik az Alkalmazásban, amint az az email címre küldött számlákon is kiemelésre kerül. a felhasználó által a megrendelőlapon és az Applikációban feltüntetett. Ha a felhasználó e-mailben/az Alkalmazásban lévő fiókjában megkapja a „Matrica meghiúsult” üzenetet (pl. gépi adatok hibás kitöltése, a kiállító hatóságnál felmerülő technikai problémák stb.), a matricát ki nem bocsátottnak kell tekinteni. és a teljes kifizetett ár a fizetéshez használt számlán jóváírásra kerül az alábbi 6. pont szerint.

6. Visszaküldési politika a felhasználó által fizetett teljes árra

A Társaság azt szeretné, ha minden felhasználó teljes mértékben elégedett lenne az Applikáción keresztül kínált szolgáltatásokkal. Bár a matrica átadása röviddel a fizetést követően az illetékes hatóság részéről a Társaság hatáskörén kívül eső intézkedés, a Társaság vállalja, hogy a felhasználótól a megrendelésért kapott teljes árat (amely a matrica költségét és a Társaság jutalékát jelenti, levonás nélkül) visszatéríti. banki költségek) az alábbiakban kimerítően jelzett helyzetben:

a felhasználó e-mailben/az Alkalmazásban lévő fiókjában megkapja az „Az utalvány meghiúsult” üzenetet a Vállalattól vagy a felhasználótól független okok miatt (például technikai problémák a kibocsátó hatóság szintjén), bár fizetett. a megrendelés összesítésében feltüntetett végösszeg és az általa kitöltött adatok helyesek

A felhasználó által kifizetett teljes ár visszatérítési jogát nem eredményező helyzet az, amikor a felhasználó az Alkalmazáson keresztül leadott megrendelésében hibás azonosító adatokat adott meg (például a járműre, érvényességére vonatkozó adatokat). a matrica időtartama, a matricát kiállító állam, a felhasználó elérhetősége vagy a fizetés).

Az ár visszatérítéséhez a fenti feltételek mellett a felhasználó kérése nem szükséges, mivel a Társaság a jelen 6. pontban fent megjelölt esetekben automatikusan teljesíti a visszatérítést.

Az összeget a fizetéstől számított 5 napon belül visszatérítjük arra a számlára, amelyről a felhasználó a teljes árat fizette.

Az ár fenti feltételek melletti visszatérítéséhez a Felhasználó kérésére nincs szükség, a visszaküldésről a Társaság a fenti 6. pontban megjelölt esetekben automatikusan gondoskodik.

Az összeget a végösszegnek a Társaság általi kézhezvételétől számított 5 napon belül vissza kell téríteni arra a számlára, amelyről a Felhasználó a teljes árat fizette.

7. A Társaság felelőssége

A Társaság folyamatos erőfeszítéseket tesz az Alkalmazásban megjelenített információk pontosságának megőrzésére.

Ugyanakkor felhívjuk a figyelmet arra, hogy fennáll a szakhatósági döntések vagy a vonatkozó jogszabályok által okozott idő előtti változások veszélye, amelyek többek között azt eredményezhetik, hogy a Társaság köteles további adatokat vagy pontosításokat kérni a felhasználóktól, és a felhasználó azonnal válaszoljon az ilyen kérésekre.

Fennáll annak a veszélye is, hogy ilyen változtatások esetén további formaságokra lehet szükség ahhoz, hogy a felhasználó megkapja a matricát, vagy a matrica használatához egyéb lépéseket (pl. nyomtatás) hajtson végre, de a Társaságot semmilyen felelősség nem terheli ( ideértve az információkat is) vagy ebben a vonatkozásban érintett, és nincs alapos ok a 6. pont alapján kifizetett teljes ár visszatérítésének kérésére. Így a Társaság nem vállal garanciát olyan kérdésekben, mint például: a Társaság további jogi kötelezettségeinek fennállása. a matricát használók, az illetékes hatóságok gyakorlata, az Alkalmazás kompatibilitása a felhasználók által használt hardverrel és szoftverrel; az Alkalmazás használatának hatásai (ideértve, de nem kizárólagosan a vírusok generálását), valamint az Alkalmazás teljes és problémamentes működését.

A Társaság szigorú felelősséggel tartozik az alábbi korlátozásokban meghatározott helyzetekben:

a felhasználó által kívánt matrica megvásárlása a leadott megrendelés szerint, ha a megadott adatok lehetővé teszik matrica kiállítását és a teljes ár megérkezett

Általános szabály, hogy a matricasorozatot a teljes ár Társasághoz való beérkezését követő néhány percen belül közöljük. A Vállalat azonban nem tudja garantálni a határidő betartását, mivel a matrica kiállításához szükséges időt a Társaság nem tudja befolyásolni. Ezért a Társaság feltételezi, hogy mindent megtesz annak érdekében, hogy a felhasználó által megvásárolt matrica sorozatát a kibocsátástól számított egy órán belül közölje az illetékes hatósággal, de garanciát erre vonatkozóan nem tud vállalni;

Így az App nem a világ minden országára kínál lehetőséget a matrica megvásárlására, hanem csak az automatikus listából választható országokra (olyan helyzetekre, amelyekben a Társaság az üzemeltető). Következésképpen, ha egy felhasználó olyan országban kíván matricát vásárolni, ahol nem a Társaság az üzemeltető, akkor átirányítja a matrica vásárlási módját tartalmazó oldalra.

8. A Társaság szellemi tulajdonjogai

 

A Vállalat birtokolja az Alkalmazás összes szellemi tulajdonjogát (beleértve a szerzői jogot), az Alkalmazás nevével és az Alkalmazásban található információkkal (beleértve, de nem kizárólagosan a szolgáltatásleírásokat és szabályzatokat).

Így az Alkalmazás tartalma és kialakítása, valamint az Alkalmazáshoz kapcsolódó bármely egyéb anyag a Vállalathoz tartozik (a Vállalat a szerzői jog tulajdonosa), és szellemi tulajdonjog védi. Ennek megfelelően az Alkalmazás felhasználói nem járhatnak el olyan módon, amely sértheti a Vállalat jogait, és nem használhatnak olyan jeleket vagy nevet, amelyek hasonlóak vagy azonosak a Vállalat által az Alkalmazásban használt védjegyekkel vagy nevekkel (beleértve, de nem kizárólagosan a “Tollster”-t ).

A Társaság semmilyen körülmények között nem vállal felelősséget a használat, szerződések, adatok, goodwill, bevétel vagy haszon veszteségéért (akár közvetlen követelésnek minősül, akár nem), vagy a felhasználók által elszenvedett olyan veszteségekért, károkért vagy kiadásokért, amelyek a jogokból erednek, vagy azzal összefüggésben. az App.

9. A felhasználók felelőssége

Kizárólag a felhasználó felelős a kívánt matrica kiválasztásáért és az Alkalmazásban megadott adatokért (a számlatulajdonosra, a kártyabirtokosra, akivel a matricát fizetik, a járművet, amelyre a matricát beszerezték, az országot amelyre a matricát kívánják stb.). Így a Vállalat számára kizárólag a felhasználó által rendelkezésre bocsátott információ áll rendelkezésre, és a Társaság nem köteles ellenőrzéseket végezni vagy további információkat beszerezni, és nem is tesz ilyen intézkedést.

Ebben az összefüggésben a felhasználók teljes felelősséget vállalnak a megrendelőlapok (beleértve a járműadatokat, a kívánt matricát, valamint a számlázási és fizetési adatokat), a felhasználói fiók létrehozásáért és adminisztrációjáért, valamint a hírlevélre való feliratkozásért. A felhasználók csak a valós, teljes és érvényes adatokat kötelesek közölni.

Továbbá az Alkalmazás használatával minden felhasználó feltételezi, hogy az űrlapok kitöltése, a fiókok létrehozása, a rendelések leadása és az üzenetek küldése során szükséges lépéseket el tudja végezni, és érvényes hozzájárulását (adott esetben) szabadon és előzetes jóváhagyás nélkül kifejezheti. olyan harmadik féltől, amelyet nem az adott felhasználó szerzett meg.

Amennyiben a megadott adatok módosulnak, a felhasználók kötelesek a Társaságot haladéktalanul jelezni, hogy az eleget tudjon tenni jogszabályi és szerződéses kötelezettségeinek.

A felhasználók kizárólagos felelőssége továbbá az Alkalmazás eléréséhez használt berendezések kiválasztása, beszerzése, konfigurálása és karbantartása.

Tilos az Alkalmazásra mutató hivatkozások és hivatkozások beillesztése, az Alkalmazásban megjelölt információk bármilyen módon történő másolása/módosítása/továbbítása/közzététele/felhasználása a Vállalat kifejezett, előzetes írásbeli engedélye nélkül.

Ezenkívül a felhasználók csak olyan törvényes tevékenységekre használhatják az Alkalmazást, amelyek nem sértik harmadik felek jogait. Nem nyújtanak be dokumentumokat vagy kérelmeket más személynek kiadva, és nem tesznek semmilyen olyan intézkedést, amely befolyásolhatja az Alkalmazás vagy az abban található adatok integritását (ideértve, de nem kizárólagosan a vírusfertőzést, az információk törlését vagy módosítását, az elektronikus visszaéléseket, csalás, személyes adatok jogosulatlan felhasználása).

A jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt kötelezettségek be nem tartása, valamint az Alkalmazás felhasználóit vagy a matricát használókat háruló egyéb jogszabályi kötelezettségek be nem tartása felelősséget és a vétkes cselekményükkel okozott károk megtérítési kötelezettségét vonja maga után.

10. Vis major

Egyik fél sem vállal felelősséget a kötelezettségei teljesítésének elmulasztásáért, ha az időbeni és/vagy megfelelő teljesítés hiányát részben vagy egészben vis maior okozta. A felek megállapodnak abban, hogy ilyen eseményt az Appor informatikai platform vírusfertőzése a mögötte álló, a Társaság cselekményével nem összefüggő okokból, erre vonatkozóan hatósági igazolást nem igénylő okokból, hanem tájékoztatás (a e-mailben vagy az Alkalmazásban létrehozott felhasználói fiókban) az érintettek. Amennyiben a személyes adatokra vonatkozó jogszabályok ilyen esetekben egyéb kötelezettségeket írnak elő, a Társaság a jogszabályi feltételeknek eleget tesz.

11. Személyes adatok

A személyes adatokat a következőkkel kapcsolatban kezeljük:

a Társaság jogi kötelezettségei a matricát vásárló személyekkel kapcsolatban
felhasználói fiók beállítása és adminisztrációja (ha van)
információk küldése termékreklámozás céljából, a felhasználó beleegyezésével, ha azt törvény előírja (“Hírlevél”)

Az ilyen adatok feldolgozásával kapcsolatos részletes információkért kérjük, tekintse át Adatvédelmi szabályzatunkat.

12. Adatgyűjtés

A Társaság három fő módon gyűjt információkat a felhasználóktól: közvetlenül, az Alkalmazást tároló szerverek által rögzített forgalmi jelentésekből, illetve cookie-k segítségével.

közvetlenül szerzett információkat

Az adatgyűjtés az Appn elérésekor történik; az e-mail cím kitöltésekor; amikor a felhasználói fiókot létrehozzák és adminisztrálják; és amikor a rendelés leadásához szükséges mezők kitöltésre kerültek. Az adatkezelés az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltak szerint történik.

a szerverrel való kommunikáció során szerzett információk

Amikor egy webhelyet/alkalmazást meglátogatnak, a felhasználók automatikusan felfednek bizonyos információkat, például az IP-címet, a látogatás időpontját, a helyet, ahonnan az alkalmazást elérték, a telefonazonosító adatokat.

A Társaság a többi üzemeltetőhöz hasonlóan ezeket az információkat rögzíti és az adatvédelmi szabályzatnak megfelelően kezeli.

cookie-kon keresztül szerzett információkat

Az alkalmazás cookie-kat használ a jobb működés érdekében. A felhasználók által választott preferenciáktól függően más típusú cookie-k is használhatók a preferenciák, valamint a forgalmi adatok nyomon követésének megkönnyítése és bizonyos szempontok népszerűsítése érdekében. További részletekért tekintse át Cookie-szabályzatunkat.

Az Alkalmazás felhasználóinak tisztában kell lenniük azzal is, hogy amikor online kommunikációs környezetekben (például online fórumokon, közösségi oldalakon, vitacsoportokban) önként adnak ki személyes adatokat, a nyilvánosságra hozott információkat illetéktelen személyek könnyen összegyűjthetik és felhasználhatják.

A Társaság három fő módon gyűjt információkat a felhasználóktól: közvetlenül, az Alkalmazást tároló szerverek által rögzített forgalmi jelentésekből, illetve cookie-k segítségével.

közvetlenül szerzett információkat

Az adatgyűjtés az Appn elérésekor történik; az e-mail cím kitöltésekor; amikor a felhasználói fiókot létrehozzák és adminisztrálják; és amikor a rendelés leadásához szükséges mezők kitöltésre kerültek. Az adatkezelés az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltak szerint történik.

a szerverrel való kommunikáció során szerzett információk

Amikor egy webhelyet/alkalmazást meglátogatnak, a felhasználók automatikusan felfednek bizonyos információkat, például az IP-címet, a látogatás időpontját, a helyet, ahonnan az alkalmazást elérték, a telefonazonosító adatokat.

A Társaság a többi üzemeltetőhöz hasonlóan ezeket az információkat rögzíti és az adatvédelmi szabályzatnak megfelelően kezeli.

cookie-kon keresztül szerzett információkat

Az alkalmazás cookie-kat használ a jobb működés érdekében. A felhasználók által választott preferenciáktól függően más típusú cookie-k is használhatók a preferenciák, valamint a forgalmi adatok nyomon követésének megkönnyítése és bizonyos szempontok népszerűsítése érdekében. További részletekért tekintse át Cookie-szabályzatunkat.

Az Alkalmazás felhasználóinak tisztában kell lenniük azzal is, hogy amikor online kommunikációs környezetekben (például online fórumokon, közösségi oldalakon, vitacsoportokban) önként adnak ki személyes adatokat, a nyilvánosságra hozott információkat illetéktelen személyek könnyen összegyűjthetik és felhasználhatják.

BÁR A VÁLLALAT MEGTESZI AZ ALKALMAZANDÓ JOGSZABÁLYOK ÁLTAL ELŐÍRT MINDEN ÉSSZERŰ LÉPÉST A FELHASZNÁLÓK SZEMÉLYES ADATAI VÉDELME, NEM TUDJA BIZTOSÍTNI VAGY GARANCIÁLNI A TOVÁBBÍTOTT INFORMÁCIÓK BIZTONSÁGÁT. EZÉRT AZ INFORMÁCIÓK NEM MEGFELELŐ KÖRNYEZETBEN ÁTVÁLLÍTÁSA AZ ALKALMAZÁS FELHASZNÁLÓI SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE TÖRTÉNIK.

13. Az alkalmazandó feltételek módosítása

A JELEN FELTÉTELEK, VALAMINT AZ ADATVÉDELMI IRÁNYELV ÉS A COOKIE IRÁNYELV TANULMÁNYOZÁSA AZ, AMELYET A FELHASZNÁLÓKNAK KELL MINDEN AZ ALKALMAZÁS ELÉRÉSE ESETÉN TENNI, ÉS ELŐTT BÁRMILYEN REGISZTRÁCIÓ VAGY ADATKEZELÉS ELŐTT.

A Vállalat fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint bármikor és bármilyen okból módosítsa/frissítse az Alkalmazás tartalmát, beleértve a hivatkozott irányelveket (beleértve, de nem kizárólagosan az olyan jogszabályi vagy ítélkezési gyakorlati változásokat, amelyek hatással lehetnek az Alkalmazásban közzétett tartalmak következményei). A szabályzat jövőbeni módosításait a felül található „Utolsó frissítés” dátumának módosítása jelzi. A frissített szabályzat közzétételének dátuma után az Alkalmazáshoz való hozzáférés a frissített feltételek felhasználó általi elfogadását jelenti.

Ha azonban jelentős változások történnének, amelyek érinthetik a felhasználók jogait és szabadságait, az értesítés az Alkalmazásban történő közzététellel (pop-up) vagy e-mailek küldésével történik az Alkalmazásban megadott címekre/a felhasználói fiókba, ha van ilyen. . Az ilyen lényeges változtatások a kérdéses felugró ablak megjelenésétől, illetve az e-mail Társaság általi továbbításától számított 15 napon belül lépnek hatályba a felhasználókra vonatkozóan (a tájékoztatás módjáról a Társaság dönt. Vállalat eseti alapon).

A változás mértékétől függetlenül azonban az Alkalmazás tartalmának ellenőrzése (beleértve a jelen Általános Szerződési Feltételeket és a megjelenített szabályzatokat), hogy naprakész legyen a legújabb verziókkal kapcsolatban, teljes mértékben a felhasználót terheli.

A Vállalat ingyenes és kizárólagos joga továbbá korlátozni/megtagadni az Alkalmazáshoz való hozzáférést, és hallgatólagosan nem teljesíteni a meg nem erősített megbízásokat, ha azokat nem fizették ki (diszkriminatív intézkedések alkalmazása nélkül és csak a jogszabályi rendelkezések betartásával), valamint felfüggeszteni vagy akár bezárni. azonnali hatállyal az alkalmazást, valamint annak funkcióit módosítani.

14.  Harmadik felek webhelyei/alkalmazásai

Az Alkalmazás tartalmazhat hivatkozásokat vagy hivatkozásokat más cégek webhelyeire/alkalmazásaira. Az ilyen webhelyek/alkalmazások a Vállalattól eltérő feltételeket vagy irányelveket tartalmazhatnak, vagy csökkentett biztonsági intézkedéseket tartalmazhatnak. Az ilyen hivatkozásokhoz és így harmadik felek webhelyeihez/alkalmazásaihoz való hozzáférés kizárólag a felhasználó kockázatára történik.

Az Alkalmazás tartalma hirdetési részeket is tartalmazhat, ahol harmadik felektől származó reklámüzenetek jelennek meg. A Társaság semmilyen módon nem vállal felelősséget a harmadik felek által biztosított tartalomért, akár reklám, akár nem, sem azért, ahogyan az ilyen harmadik felek vállalják, hogy eleget tesznek jogi kötelezettségeiknek.

15.  Biztonság

Ezt az alkalmazást versenyképes biztonsági rendszerek védik. Azonban, mint a legtöbb internetes alkalmazás, ez sem lehet teljesen mentes a sebezhetőségektől.

Ezért az Alkalmazás felhasználói által továbbított információk a Vállalat közvetlen ellenőrzésén kívül eső adatvédelmi és biztonsági megsértések tárgyát képezhetik (például kéretlen spam üzenetek továbbítása, vírusok a használt berendezéseken, IP-címek ellopása, e-mailekhez való jogosulatlan hozzáférés) amelyekért a Társaság nem vállal felelősséget, bár igyekszik elkerülni az ilyen kellemetlen eseményeket.

16.  Titoktartás

Az Alkalmazás felhasználói adatainak védelme fontos kérdés a Társaság számára.

Adatvédelmi szabályzatunk jelen Általános Szerződési Feltételek szerves részét képezi, és azt a felhasználó bármikor megtekintheti.

17.  Alkalmazandó jog és a problémák megoldása

A felek (azaz a felhasználók és a Vállalat) jogait és kötelezettségeit, valamint az Alkalmazás tevékenységéből eredő valamennyi jogkövetkezményt a román jog és az európai jogszabályok rendelkezései értelmezik és szabályozzák.

Valamennyi vitás kérdés közös megegyezéssel rendezhető 15 napon belül attól az időponttól számított 15 napon belül, amikor a Vállalat a felhasználó e-mail címére/fiókjára értesítést küld, vagy az 1. pontban megjelölt elérhetőségek valamelyikén a Társaság erről értesítést kapott.

Ha az említett határidőn belül nem sikerül megegyezésre jutni, a Társaság székhelye szerinti bírósághoz, illetve egyéni felhasználók esetén az Európai Bizottság által a fogyasztók számára kínált peren kívüli vitarendezési platformhoz kell fordulni. akik online vásároltak termékeket, jogi lépések megtétele nélkül felhasználhatók (link itt:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO and/or )

18.Záró rendelkezések

Ez a szabályzat a Vállalatra és az Alkalmazás felhasználóira vonatkozik.

Ez a dokumentum a Társaság biztonsági szabályzatának részét képezi. Az ebben a dokumentumban tárgyalt témákra más irányelvek vonatkozhatnak, és azokat felülvizsgálják, ha speciális igények merülnek fel. 202.08.11.

Adatvédelmi és adatvédelmi szabályzat

Utolsó frissítés: 2023.07.20

Ez a szabályzat részletezi a Vállalat személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatos gyakorlatát a www.tollster.ro (a továbbiakban: az oldal) látogatójaként/felhasználójaként, és célja, hogy tájékoztassa Önt erről a témáról.

A Weboldal használatával a Felhasználó elismeri, hogy elolvasta és elfogadja a jelen Adatvédelmi és Adatvédelmi Szabályzatot, Cookie-szabályzatot és a Weboldalon közzétett Általános Szerződési Feltételeket.

TARTALOM:

  1. Az adatkezelő azonosítása.
  2. Személyes adatvédelmi elérhetőségek
  3. Személyes adatok feldolgozása az Oldalon keresztül
  4. Az érintett személy.
  5. Feldolgozott személyes adatok.
  6. Az adatkezelés célja.
  7. A feldolgozás címzettjei
  8. Az adatkezelés jogalapja
  9. A feldolgozás típusa
  10. Adatfeldolgozási és tárolási idő.
  11. Az érintett jogai.
  12. A Társaság kötelezettségei.
  13. Biztonsági intézkedések a feldolgozott adatokhoz.
  14. A Társaság felelőssége
  15. Átadás harmadik országoknak/nemzetközi szervezeteknek.
  16. Záró rendelkezések.

    Identification of the data controller

TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL (a továbbiakban: Társaság)

Constantin Brailoiu utca 10, Nagyvárad 410601

Nyilvántartási szám: J05/1218/2016

CUI 36212519

E-mail: office@cargotrack.ro

Telefon: +40 743 196 250

  1. Személyes adatvédelmi elérhetőségek

Azok az elérhetőségek, amelyeket a látogató felhasználhat az Általános Szerződési Feltételekkel, a Cookie-szabályzattal vagy a jelen Adatvédelmi és Adatvédelmi Szabályzattal kapcsolatos kérések, értesítések vagy panaszok benyújtására, valamint bármely más, az Oldalon közzétett információra, szabályzatra vagy az általa végzett műveletekre vonatkozóan. a Társaság, fent jeleztük.

A Társaság válaszadási határideje a kérelem kézhezvételétől számított legkésőbb 30 nap.

Személyes adatok feldolgozása az Oldalon keresztül

A feldolgozás a személyes adatokon vagy személyes adatok készletén végzett bármely művelet vagy műveletsor, akár automatikus módon, akár nem.

A Társaság a jelen szabályzatban megjelölt módon hozzáfér, gyűjt, felhasznál és végrehajt minden, a hatályos jogszabályok által megengedett lépést a látogatók által megadott személyes adatokkal kapcsolatban.

A TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL a következő módokon gyűjt információkat a felhasználóktól: közvetlenül a felhasználótól, a Webhelyet üzemeltető szerverek által rögzített forgalmi jelentésekből és cookie-k segítségével.

Közvetlenül a felhasználó által megadott információk:

A „Kapcsolat” rovatban található mezők kitöltésekor a felhasználó megadja: nevét, vezetéknevét, e-mail címét és telefonszámát (mindegyik személyes adat).

Ez az információ szükséges ahhoz, hogy a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL válaszolni tudjon az érintett látogató által küldött kérésekre azzal, hogy az üzenet továbbításához csak a vezetéknevet, vezetéknevet és e-mail címet tartalmazó mezők kitöltése kötelező. a telefonszám közlése nem kötelező (csak abban az esetben, ha a látogató a Társaság telefonon szeretné felvenni vele a kapcsolatot, ez utóbbi információt is továbbítja).

Egyéb személyes adatot a Társaság akkor kezelhet, ha a látogató által benyújtott tájékoztatás/kérés ilyen információt tartalmaz. A TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL nem kért ilyen adatokat, de amennyiben ezek feltétlenül szükségesek ahhoz, hogy a látogató által a „Kapcsolat” részben küldött üzenetekre válaszolni tudjunk, a személyes adatokat az Oldal használójának kérésére kezeljük.

A „Kapcsolat” rovatban található mezők kitöltése nem kötelező sem a Webhely meglátogatásához, sem a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL-vel való jövőbeni szolgáltatási szerződés megkötéséhez. Ezen túlmenően mindezen információk más módon is benyújthatók (például írásos kérelmek benyújtásával a Vállalat irodájához, vagy a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL e-mail címének használatával a Weboldalon található űrlap helyett).

  • Amikor egy személy beleegyezik abba, hogy e-mail címét a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL marketing célokra használja (hírlevelek), hogy információkat kapjon szolgáltatásokról, hírekről, projektekről, eseményekről és hasonlókról.

    A TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL által küldött hírlevelek címzettjeinek listájára való feliratkozás, és hallgatólagos adatkezelés csak a felhasználó jelzése és a „Feliratkozás” gomb bejelölése után választható, mely lépések a hozzájárulása kifejezését jelentik. .

    Az a felhasználó, aki úgy döntött, hogy a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL hírleveleit kapja, bármikor leiratkozhat, egyszerűen kattintson a Vállalattól kapott minden kommunikáció végén található „Leiratkozás/Leiratkozás” aktív linkre.

    Amikor egy személy hozzájárul ahhoz, hogy a közösségi média platformokra választott képét, hangját, nevét és vezetéknevét/becenevét a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL marketing célokra felhasználja, fotók és szöveges beszámolók, ill. videó, az „Ajánlók” elnevezésű szakaszokban (személyes adatok, amelyeket az érintett hozzájárulásának megszerzése után dolgozunk fel).

    A Társaság kijelenti, hogy a fent megjelölt személyes adatokat a kifejezetten megjelölt céloktól eltérő célokra nem használja fel, különösen nem kezeli marketing célokra a jogszabályi rendelkezések betartása nélkül (ideértve az érintett hozzájárulásának megszerzésére vonatkozó, ill. az adatkezelő jogos érdekét igazolja, az érintett teljes körű tájékoztatásával).

Információ a szerver forgalmi jelentéséből:

Amikor egy webhelyet meglátogatnak, a felhasználók bizonyos információkat fednek fel magukról, például IP-címet, látogatási időt, helyet, ahonnan a webhelyet elérték. A TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL a többi szolgáltatóhoz hasonlóan rögzíti ezeket az információkat.

A cookie-k használatával szerzett információk:

Az adatok ebben az összefüggésben történő feldolgozásának teljes részleteit a webhely Cookie-szabályzata tartalmazza.

Az érintett személy

Mivel a Társaság az oldal látogatóinak/felhasználóinak személyes adatait kezeli, ők az Érintettek, és kijelentik, hogy elmúltak 18. életévüket, és érvényes hozzájárulásukat (adott esetben) szabadon és előzetes jóváhagyás nélkül kifejezhetik. olyan harmadik fél, amelyet az ilyen látogatók nem szereztek meg.

Ha a látogatók által küldött információk/kérések más személyekre vonatkozó személyes adatot is tartalmaznak (és ezáltal érintetti státuszt szereznek), a Társaság az adataikat szigorúan annak érdekében kezeli, hogy az adott tájékoztatásra/megkeresésre válaszolhasson, és nem az itt, az Általános Szerződési Feltételekben vagy a vonatkozó jogszabályokban foglaltakon túlmenően bármilyen felelősséget vállalni.

Feldolgozott személyes adatok

Személyes adat lehet bármely azonosított vagy azonosítható természetes személyre, azaz az Érintettre vonatkozó információ.

Az adatkezelés itt megjelölt céljaira tekintettel a Társaság törekszik a kezelt személyes adatok minimalizálására.

Így a Cookie Szabályzat értelmében az Érintett bejelölheti azokat a sütitípusokat, amelyekben azok használata nem automatikus, annak érdekében, hogy teljesebb és jobb élményben legyen része az Oldal böngészésekor.

A Társaság az alábbi személyes adatokat kezeli a felhasználók által a „Kapcsolat” menüponton keresztül közölt kérésekre/kérdésekre adott válaszok küldése, valamint a Társaság „Ajánlók” és „Hírlevelek” rovat segítségével történő népszerűsítése céljából:

A látogatóról/felhasználóról:
A „Kapcsolat” részben érkezett üzenetek gyűjtésével a felhasználóktól, és válaszok küldésével nekik: név, vezetéknév, e-mail cím és telefonszám (ha ezt a számot a felhasználó jelzi)
A felhasználó kifejezett visszaigazolásával, a marketing célú adatkezeléshez való hozzájárulásának megfelelő négyzet kipipálásával az Oldal első oldalán a „Feliratkozás” gombra kattintva: e-mail cím
Az ajánlások fénykép és szöveg vagy videó formájában történő megjelenítésével az „Ajánlók” rovatban: kép, hang, a felhasználó által a közösségi média platformokhoz választott kereszt- és vezetéknév/becenév és az ezekre mutató linkek, munkáltató neve
Látogató/felhasználó IP

A cookie-beállításoktól függően más adatok is feldolgozásra kerülhetnek (különösen a látogató preferenciáival és az Oldalon való viselkedésével kapcsolatos adatok).

A látogatón kívüli személyekről:

A látogatók/felhasználók által a „Kapcsolat” menüponton keresztül küldött üzenetek tartalmától függően a megjelölt mértékben egyéb adatok is feldolgozhatók, bár nem kérik.

A Társaság vállalja, hogy ezen harmadik személyekkel kapcsolatban is betartja a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályokat, anélkül azonban, hogy ehhez külön hozzájárulást kérne. Az ilyen információkat továbbító felhasználó vállalja e tekintetben a teljes felelősséget, és kijelenti, hogy beleegyezett a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL által végzett adatfeldolgozásba, és erről teljes körű tájékoztatást kapott.

  1. Az adatkezelés célja

    Az oldal látogatója az a személy, aki felkeresi ezt az oldalt, és akinél bizonyos személyes adatokat (például Önt) különböző célokra kezelünk, nevezetesen:

    Közvetlenül a felhasználó által megadott adatok esetén:
    válaszok, felvilágosítások és problémás helyzetek orvoslása a felhasználó által a „Kapcsolat” menüponton keresztül benyújtott kérelmekkel, panaszokkal kapcsolatban;
    információk küldése marketing célokra;
    biztosítva a jelen Adatvédelmi szabályzat, a Feltételek és a Cookie-szabályzat, valamint a Honlap jogainak, tulajdonának vagy biztonságának védelme érdekében alkalmazandó jogi rendelkezések betartását.
    Forgalmi jelentésekből származó adatok esetén:
    a Webhely releváns részeinek azonosítása;
    az informatikai rendszer biztonságosabb adminisztrációja.
    Cookie-kon keresztül szerzett adatok esetén:
    Az oldal működése
    a látogató által beállított beállításoktól függően az adatok felhasználhatók az Oldal megfelelő működéséhez, statisztikai információk beszerzéséhez a kínált szolgáltatások javításához, preferenciák mentéséhez stb. Az ilyen típusú adatkezeléssel kapcsolatos minden részlet megtalálható a a Cookie-szabályzat.

    Ha a Társaság a személyes adatokat a fent megjelölt céloktól eltérő célból kívánja tovább feldolgozni, a törvényben előírt alaki követelmények teljesítése mellett a további adatkezelést megelőzően további releváns információkat bocsát az Érintett rendelkezésére a másodlagos célról.

    A feldolgozás címzettjei

    Az Érintett személyes adatait az alábbiak kezelik:

    a Társaság adminisztrátorai és alkalmazottai/együttműködői, akik az Oldal adminisztrációjáért felelősek, és részt vesznek azokban a tevékenységekben, amelyekkel kapcsolatban a látogató a „Kapcsolat” menüponton keresztül kérdéseket/beadványokat tesz fel – feldolgozzák a vezeték- és vezetéknevet, valamint az e- a látogató/felhasználó levelezési címe, valamint a látogató/felhasználó által üzenetben megadott egyéb személyes adatok;
    A cég munkatársai és alkalmazottai/munkatársak, akik részt vesznek a marketing folyamatban – feldolgozzák az e-mail címet a hírlevelekhez, valamint a képet, hangot, nevet, vezetéknevet, becenevet a közösségi médiában, valamint hivatkozást a felhasználó közösségi média platformjaira és a munkáltató nevére az ajánlásokhoz ;
    a Társaság által szerződéses vagy jogi kötelezettségeinek teljesítésére szerződött támogató szolgáltatók, mint például:
    Informatikai cég – hozzáférhet a Társaság online nyilvántartásában rögzített összes adathoz, beleértve a felhasználói adatokat is;
    a Társaság ügyvédei – az ő közreműködésüket igénylő jogi kérdések felmerülése esetén hozzáférhetnek a Társaság nyilvántartásában rögzített valamennyi adathoz;
    üzleti tanácsadók – hozzáférhetnek a Társaság online nyilvántartásában rögzített összes adathoz, beleértve a felhasználók adatait is.

    A beszállítók fenti listája nem teljes körű, de a főbb ilyen együttműködő cégeket jelzi. Független üzemeltetők, társult üzemeltetők vagy feldolgozók lesznek a Társasággal kapcsolatban. Képességüktől függetlenül kötelesek az érintett személyes adatainak titkosságát és biztonságát megfelelő technikai és szervezési intézkedések megtételével megőrizni.

    Bár a jogi értelmezések szerint nem címzettek, a hatóságok (beleértve az ANPC-t és az ANAF-ot) és a bíróságok feldolgozhatják a webhelyen keresztül megszerzett látogatói adatok bármelyikét/összes részét.

    Az adatkezelés jogalapja
    6 lit. a GDPR – adatkezelés a látogató/felhasználó hozzájárulása alapján történik -> alkalmazandó helyzet, amikor az adatkezelés a látogató által elfogadott cookie-k keretében történik, amelyek nem feltétlenül szükségesek az Oldal működéséhez; a „Kapcsolat” rovatban történő adatkitöltéssel összefüggésben; valamint a látogatói/felhasználói adatok marketing célú feldolgozásakor (Hírlevelek és Beszámolók rovat);
    6 lit. c GDPR – a feldolgozás a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL-t terhelő jogi kötelezettség teljesítéséhez szükséges -> az adatkezeléssel összefüggésben alkalmazandó helyzet az illetékes hatóságokkal kapcsolatban;
    6 lit. f GDPR – az adatkezelés a Társaság vagy harmadik fél által követett jogos érdekek érdekében szükséges, feltéve, hogy az érintett alapvető jogai és szabadságai nem sérülnek -> az adatkezeléssel összefüggésben alkalmazandó helyzet a Weboldal rendes működése és adminisztrációja, valamint az adatkezelés keretében a szolgáltatók számára hozzáférést biztosítva.

  1. A feldolgozás típusa

    A Társaság adatkezelési tevékenységei főként az alábbiakra terjednek ki:

    a felhasználó által a „Kapcsolatfelvétel” űrlapon megjelölt adatok gyűjtése;
    válaszokat és visszajelzést nyújtó adatok felhasználása;
    az adatok felhasználása a felhasználó által jóváhagyott egyes cookie-kategóriák céljára;
    az Érintett által a Társasághoz intézett közlésben, kérelemben vagy panaszban megadott egyéb kéretlen adatok gyűjtése annak érdekében, hogy a Társaság válaszoljon és megoldja a kérést, vagy orvosolja az incidenst;
    a fent említett adatok jogszabálynak megfelelően és a cél eléréséhez szükséges korlátok között tárolása a Társaság biztonságos elektronikus adatbázisában;
    az adatokhoz való hozzáférés engedélyezése olyan támogató szolgáltatást nyújtó egyes alkalmazottak és külső munkatársak számára, akik tevékenységük során adatfeldolgozást végeznek a titoktartási kötelezettség vállalása mellett;
    az adatokhoz való hozzáférés lehetővé tétele az illetékes hatóságok számára a törvény által előírt mértékben.
    Adatfeldolgozási és tárolási idő

    Az összegyűjtött személyes adatok tárolási ideje:

    a hozzájárulás visszavonásáig vagy a törlési vagy törlési jog látogató általi gyakorlásáig az érintett hozzájárulásán alapuló adatkezeléshez;
    a „Kapcsolat” rovatban az üzenet kézhezvételétől számított 3 évig annak érdekében, hogy igazolni lehessen a Társaság által az erre tekintettel tett intézkedéseket a keresetlevél előtti általános elévülési idővel kapcsolatban. Román Polgári Törvénykönyv;
    a fent említetteknél hosszabb ideig, ha jogszabály úgy rendelkezik, vagy ha erre alapos indok van (pl. a tárolási idő lejárta előtt indult jogvitában bíróság előtti jog gyakorlásához itt megjelölve).

    A fent említett időszakok lejártakor minden adat törlésre kerül a Társaság nyilvántartásából.

    Az érintett jogai

    Információhoz való jog

    A Vállalat Szabályzata az Érintett számára bármikor elérhető, és a Weboldalon közzéteszik. Ezzel kapcsolatban lásd a jelen Szabályzatot, a Cookie-szabályzatot és az Általános Szerződési Feltételeket.

    A Vállalat fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint bármikor és bármilyen okból módosítsa/frissítse a Webhely tartalmát, beleértve a hivatkozott irányelveket is (beleértve, de nem kizárólagosan az olyan jogszabályi vagy ítélkezési gyakorlati változásokat, amelyek hatással lehetnek az oldalon közzétett tartalmak következményei). A szabályzat jövőbeni módosításait a felül található „Utolsó frissítés” dátumának változása jelzi. A frissített szabályzat közzétételének dátuma után a Webhelyhez való hozzáférés azt jelenti, hogy a felhasználó elfogadja a frissített feltételeket.

    Ha azonban olyan jelentős változások lesznek, amelyek érinthetik a látogatók jogait és szabadságait, vagy kötelező a hozzájárulásuk beszerzése, az ilyen változásokról történő tájékoztatás a Weboldalon jól látható jelzésekkel (pop-up) vagy elküldésével történik. adott esetben e-maileket a megadott címekre. Az ilyen lényeges változtatások a kérdéses felugró ablak megjelenésétől, illetve az e-mail Társaság általi továbbításától számított 15 napon belül lépnek hatályba a látogatók számára (a tájékoztatás módjáról a Társaság dönt. Vállalat eseti alapon).

    A változás mértékétől függetlenül azonban a Webhely tartalmának ellenőrzése (beleértve az Általános Szerződési Feltételeket és a közzétett szabályzatokat), hogy naprakész legyen a legújabb verziókkal kapcsolatban, teljes mértékben a felhasználót terheli. Így AZ ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT, FELTÉTELEK ÉS COOKIE SZABÁLYZAT FELÜLVIZSGÁLATA KÖTELEZŐ A LÁTOGATÓKNAK MINDEN KÉSZÜLÉKELÉS A OLDALRA, ÉS ELŐTT BÁRMILYEN ADATBENYÚJTÁS VAGY BEJEGYZÉS ELŐTT.

    Az Érintett kérésére lehetőség szerint tájékoztatást kap a fenti címzettekkel kötött szerződések tartalmáról és az adatok forrásáról.

    Az adatokhoz való hozzáférés joga

    Ha az Érintett tájékoztatást szeretne kapni az adatkezelésről, kérelmet nyújthat be a Társasághoz, amely a kézhezvételtől számított 30 napon belül válaszol.

    Az adatok helyesbítéséhez való jog

    Ha az Érintett helyesbíteni/kiegészíteni kívánja az adatokat, kérelmet nyújthat be a Társasághoz, amely a kézhezvételtől számított 30 napon belül válaszol.

    Az adatok törléséhez való jog

Ha az érintett szeretné személyes adatainak törlését, ez lehetséges:

a feldolgozási idő végén;
ha az adatokra már nincs szükség az adatkezelés céljához;
ha a hozzájárulást visszavonják, és az adatkezelésnek nincs más alapja;
ha tiltakozik az adatkezelés ellen, és nincs nyomós jogos indok;
ha a feldolgozás jogellenes;
ha a törlést törvény írja elő.

 

A 17. cikk (1) bekezdésének a) és b) pontjában meghatározott kivételes esetek kizártak. A 679/2016/EK európai rendelet 3. cikke alkalmazandó.

Egyes adatok a Társaság nyilvántartásának részét képezik, amelyet jogi kötelezettségei vagy jogos érdekei alapján vezet. Ezért a törvény értelmében nem minden adat törölhető. A törlés megtagadását azonban a Vállalat indokolja, és egyértelmű jogi indokon alapul.

Az adatkezelés korlátozásának vagy az adatkezelés tiltakozásának joga

Az adatkezelés korlátozására akkor kerülhet sor, ha az Érintett úgy találja, hogy:

az adatok nem pontosak;
az adatkezelés jogellenes, és az Érintett tiltakozik a törlés ellen;
A Társaságnak már nincs szüksége az adatokra, de az érintett bírósági eljáráshoz kéri azokat, és azokat még nem törölték;
Az érintett tiltakozik az adatkezelés ellen.

A Társaság folytathatja a korlátozott adatkezelést, ha az jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy egy személy védelméhez/védelméhez szükséges, de csak az Érintett hozzájárulásával.

A Társaság tájékoztatja a címzetteket az adatok helyesbítéséről, törléséről vagy korlátozásáról, kivéve, ha ez lehetetlen vagy aránytalan erőfeszítéssel jár.

Az adathordozhatósághoz való jog

Az érintett vagy az általa megjelölt személy kérésére megkaphatja a Társaság által kezelt adatokat. A Társaság nem vállal felelősséget az adatok e címzett általi kezeléséért.

A hordozhatósághoz való jog biztosításának kötelezettsége a Társaságot csak akkor terheli, ha ezen adatok kezelése az Érintett hozzájárulásán vagy a szerződés megkötésén és teljesítésen alapul. A lépéseket a kérelem kézhezvételétől számított legfeljebb 30 napon belül meg kell tenni.

Tiltakozás joga

A Társaság lehetőség szerint leállítja azon Érintett adatainak kezelését, aki a Társaság jogos érdeke alapján tiltakozik az adatkezelés ellen, vagy olyan körülmények merülnek fel, amelyek e jog gyakorlására adnak okot (ideértve a profilalkotást is).

Mindazonáltal a Társaság jogi kötelezettségeinek teljesítésének jogos indoka, illetve a jog megállapítása, gyakorlása vagy bíróság előtti védelme érdekében végzett adatkezelés az irányadó.

Panasz joga

Az érintett benyújthatja:

panasz/bejelentés a Társaság fenti 1. pontban megjelölt címére;
eljárás az illetékes bíróság előtt;
panasz a Nemzeti Adatvédelmi Hatósághoz (www.dataprotection.ro).

A cég azonban szeretné, ha bármilyen konfliktus/különbség békés úton oldódna meg, és hajlandó is megtenni.

A hozzájárulás visszavonásának joga

Az érintett bármikor visszavonhatja hozzájárulását, anélkül azonban, hogy ez befolyásolná a visszavonás előtti vagy egyéb alapon végzett adatkezelés jogszerűségét.

A kizárólag automatikus feldolgozáson alapuló döntés hatályának kizárásához való jog

A Társaság nem gyakorol automatizált adatkezelésen alapuló döntéshozatalt.

A Társaság kötelezettségei. Biztonsági intézkedések a feldolgozott adatokhoz

A Társaság betartja az adatvédelmi jogszabályok előírásait, és megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket hajtott végre a kezelt személyes adatok biztonsága és az Érintett jogainak tiszteletben tartása érdekében. Így a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL olyan intézkedéseket vezetett be, mint:

az együttműködőkkel olyan szerződések megkötése, amelyekben vállalták a kezelt személyes adatokra vonatkozó információk bizalmas kezelésének, valamint a személyes adatok védelmére vonatkozó hatályos jogszabályok betartásának kötelezettségét;
az alkalmazottak és munkatársak képzése a személyes adatok védelmének fontosságáról és az adatokhoz való hozzáférésük feladatkör szerinti korlátozásáról;
belső eljárások kialakítása a személyes adatok védelmére;
kapcsolattartási cím a személyes adatokkal kapcsolatos ügyekben (azaz a jelen szabályzat 1. pontjában megjelölt);
információbiztonsági intézkedések végrehajtása;
nem telepít olyan struktúrákat, amelyek csak felhasználói fiók létrehozása esetén teszik lehetővé a Webhelyhez való hozzáférést;
nem állít be cookie-kat az oldal működéséhez szükségeseken felül, anélkül, hogy állandóan elérhető választási lehetőséget adna a felhasználónak.

A Társaság indokolatlan késedelem nélkül, de lehetőség szerint legkésőbb a tudomásszerzést követő 72 órán belül tájékoztatja az illetékes adatvédelmi hatóságot adatbiztonsági incidens esetén is, kivéve, ha az valószínűsíthetően nem jár a jogok, ill. az egyének szabadságjogait. Ha a hatóság értesítésére 72 órán belül nem kerül sor, ahhoz csatolni kell a késedelem indokolással ellátott indoklását.

A személyes adatok biztonságát érintő incidens esetén az MLS indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az Érintettet arról is, ha a személyes adatok biztonságának megsértése valószínűleg magas kockázattal jár jogaira és szabadságaira nézve. Az Érintett fent említett értesítése azonban nem szükséges, ha az alábbi feltételek bármelyike teljesül:

  • A Társaság megfelelő technikai és szervezési biztosítékokat vezetett be, és ezeket a biztosítékokat alkalmazta a személyes adatok megsértése által érintett személyes adatokra;
    A Társaság ezt követően intézkedéseket tett annak biztosítására, hogy az Érintett jogait és szabadságait fenyegető magas kockázat valószínűleg többé ne valósuljon meg;
    aránytalan erőfeszítést igényelne. Ebben a helyzetben ehelyett nyilvános tájékoztatást vagy hasonló intézkedést hajtanak végre, amelynek során az érintettek tájékoztatása ugyanolyan hatékony módon történik.

    A Webhely/alkalmazás felhasználóira vonatkozó bármely forgalmi statisztikát, amelyet harmadik felek hirdetési hálózatainak vagy partnerwebhelyeinek adunk át, csak összesített adatként adjuk meg, és nem tartalmaznak semmilyen azonosítható információt egyetlen felhasználóról sem.

    Sajnos az interneten keresztüli adatátvitel nem garantált 100%-os biztonsággal. Következésképpen a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL erőfeszítései ellenére a felhasználók személyes adatainak védelme érdekében nem tudja biztosítani vagy garantálni a felhasználók által az Oldalon keresztül továbbított információk biztonságát. Ezért figyelmeztetjük a felhasználókat, hogy az online környezetben küldött minden információ saját felelősségére történik.

    E kockázat csökkentése érdekében a MEC minden érdeklődő számára elérhetővé teszi a kérések/kérelmek/címek/üzenetek fizikai formában történő eljuttatását a Társaság székhelyére, nem feltétlenül elektronikus úton.

    A Társaság felelőssége

    A Társaság Érintetttel szembeni felelősségét az adott adatkezelési műveletben betöltött kapacitás, az incidens oka és helye, a megtett biztonsági intézkedések, az incidensek elkerülése érdekében tett lépések, valamint a egyéb jogi kötelezettségek.

    Átadás harmadik országokba/nemzetközi szervezetekbe

    A Társaság nem továbbítja az Érintettnek az Oldalon keresztül gyűjtött személyes adatait az EU-n kívülre.

    Záró rendelkezések

    Ez a szabályzat vonatkozik a Vállalatra és a Webhely látogatóira (beleértve azokat is, akik kitöltik az űrlapokat a Webhelyen).

    Ez a dokumentum a Társaság biztonsági szabályzatának részét képezi. Az ebben a dokumentumban megjelöltek, és az egyedi igényeknek megfelelően kerülnek átdolgozásra.

Cookie-szabályzat

Utolsó frissítés: 2023.07.20

Az alábbi információk célja, hogy további részleteket nyújtsanak Önnek (mint felhasználónak/látogatónak) a www.tollster.ro weboldal (a továbbiakban: az oldal) által használt „cookie-k” elhelyezésével, használatával és kezelésével kapcsolatban.

Az oldal használatával a Felhasználó elismeri, hogy elolvasta és elfogadja a jelen Cookie-szabályzatot, az Adatvédelmi és Adatvédelmi Szabályzatot, valamint a Weboldalon közzétett Általános Szerződési Feltételeket.

TARTALOM:

  1. A cookie-k listája.
  2. Az adatkezelő azonosítása.
  3. Személyes adatvédelmi elérhetőségek
  4. Általános információ.
  5. A sütik célja.
  6. A cookie-k meghatározása.
  7. A sütik előnyei.
  8. Harmadik felek által elhelyezett sütik
  9. Cookie-k használata az oldal által.

9.1 A Weboldal által használt sütik kategóriái céljuk szerint.

9.2. A Weboldal által használt sütik kategóriái a tárolás időtartama szerint.

  1. Biztonsági és adatvédelmi problémák.
    Tippek a cookie-kon alapuló biztonságos és felelősségteljes böngészéshez
    Hogyan állíthatom le a sütiket.
    Záró rendelkezések.

1. A cookie-k listája

Tipp Cookie

Tárolási időtartam

A süti szerepe

(*részletek a 9.2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Az adatkezelő azonosítása

TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL (a továbbiakban: Társaság)

Constantin Brailoiu utca 10, Nagyvárad 410601

Nyilvántartási szám: J05/1218/2016

CUI 36212519

E-mail: office@cargotrack.ro

Telefon: +40 743 196 250

3. Személyes adatvédelmi elérhetőségek

Azok az elérhetőségek, amelyeket a látogató a Feltételekkel, az Adatvédelmi és Adatvédelmi Szabályzattal, a jelen Cookie-szabályzattal, valamint a Weboldalon közzétett bármely egyéb információval, szabályzattal vagy az általa végzett műveletekkel kapcsolatos kérelmek, értesítések vagy panaszok benyújtására használhat. a Társaság, fent jeleztük.

A Társaság válaszadási határideje a kérelem kézhezvételétől számított legkésőbb 30 nap.

4. Általános információ

A Webhely saját és harmadik féltől származó cookie-kat használ, hogy az oldal látogatói számára sokkal jobb böngészési élményt, valamint igényeiknek és érdeklődési körüknek megfelelő szolgáltatásokat biztosítson. Az úgynevezett “Web 2.0”-ban a “cookie-k” fontos szerepet játszanak abban, hogy bizonyos beállítások testreszabásával megkönnyítsék a felhasználók számára az általuk élvezett szolgáltatások elérését az interneten, például a webhely megjelenítési nyelvét vagy a pénznemét. mely árak jelennek meg.

5. A sütik célja

A sütik szerepe a következő:

értékes visszajelzést adjon a webhelyek és alkalmazások tulajdonosainak (és így a Társaságnak) arról, hogy a látogatók hogyan használják webhelyeiket, hogy még hatékonyabbá és elérhetőbbé tegyék azokat a felhasználók számára;
lehetővé teszi, hogy más webhelyekről származó multimédiás vagy egyéb alkalmazásokat beágyazza saját webhelyére, így értékesebb, hasznosabb és élvezetesebb böngészési élményt nyújt.

6. A cookie-k meghatározása

A „süti” kifejezés olyan technológiákra utal, amelyek automatikusan gyűjtenek bizonyos információkat. Az “internetes cookie” (más néven “böngésző cookie” vagy “HTTP cookie” vagy egyszerűen “cookie”) egy kis betűkből és számokból álló fájl, amely a felhasználó számítógépén, mobileszközén vagy egyéb berendezésén kerül tárolásra, ahonnan a Internet elérhető. Így a sütik egy kis szöveges fájlban tárolják az információkat, amelyek lehetővé teszik a webhely/alkalmazás számára, hogy felismerje a böngészőt. A webszerver mindaddig felismeri a böngészőt, amíg a cookie le nem jár vagy törlődik.

A süti egy webszerver böngészőhöz (pl. Internet Explorer, Chrome) küldött kérésére kerül telepítésre, és teljesen „passzív” (nem tartalmaz szoftvert, vírust vagy kémprogramot, és nem fér hozzá az azt telepítő felhasználó merevlemezén lévő információhoz ).

A cookie fontos információkat tárol, amelyek javítják az Ön webböngészési élményét, a telepített süti típusától függően, de azokat is, amelyek a használati hibákat azonosítják (pl. a nyelvi beállítások, amelyekkel szeretne hozzáférni a webhelyhez; a felhasználó bejelentkezve tartása a weTRAKOSOFT SOLUTIONS SRLil. fiók).

A sütik önmagukban nem igényelnek személyes adatokat a használatukhoz, és a legtöbb esetben nem azonosítják az internetezőket. Ezenkívül a süti élettartama a beállítás pillanatától korlátozott. Technikailag csak a cookie-t küldő webszerver férhet hozzá ismét, amikor a felhasználó visszatér az adott webszerverhez társított webhelyre.

A sütik önmagukban nem igényelnek személyes adatokat, és a legtöbb esetben nem azonosítják az internetezőket.

Egy süti 2 részből áll:

név
a cookie tartalma vagy értéke
7. A cookie-k előnyei

A süti olyan információkat tartalmaz, amelyek egy webböngészőt (a felhasználót/látogatót) egy webszerverhez (azaz az oldalhoz kapcsolódó szerverhez) kapcsolnak. Ha egy böngésző ismét hozzáfér ehhez a webszerverhez, akkor be tudja olvasni a már tárolt információkat, és ennek megfelelően reagál.

A fenti mechanizmus alapján a cookie-k kellemes böngészési élményt biztosítanak a látogatók számára, és számos weboldalnak támogatják a kényelmes és felhasználóbarát szolgáltatások nyújtására irányuló törekvéseket: pl. online adatvédelmi beállítások, nyelvválasztás vagy releváns hirdetések.

8. Harmadik felek által elhelyezett sütik

Egyes webhelyeken a tartalom bizonyos részeit harmadik felek/szolgáltatók (pl. hírdoboz, videó vagy hirdetés) biztosíthatják. Ezek a harmadik felek cookie-kat is elhelyezhetnek a Webhelyen keresztül, és ezeket “harmadik fél cookie-knak” nevezik, mivel nem az adott webhely tulajdonosa helyezi el őket. A harmadik fél szolgáltatóknak is be kell tartaniuk a vonatkozó jogszabályokat és a Webhely tulajdonosának adatvédelmi szabályzatát.

9. Cookie-k használata az oldal által

A sütik egy kis szöveges fájlban tárolják az információkat, amelyek lehetővé teszik a webhely számára, hogy felismerje a böngészőt. A webszerver mindaddig felismeri a böngészőt, amíg a cookie le nem jár vagy törlődik.

A süti fontos információkat tárol, amelyek javítják az Ön webböngészési élményét, az alkalmazott cookie típusától függően, valamint azonosítja a használati hibákat.

9.1. A Weboldal által használt sütik kategóriái céljuk szerint

A webhely látogatása során a következő típusú sütiket helyezheti el:

Az oldal működéséhez szükséges sütik
Teljesítmény cookie-k
Látogatóelemző cookie-k
Cookie-k a földrajzi célzáshoz
Cookie-k a regisztrációhoz
Reklámsütik
Cookie-k külső reklámszolgáltatóktól

Ezek a cookie-k a következő harmadik felektől származhatnak: Google Analytics, FaceBook pixels, Intercom, Hotjar

Az alábbiakban további információk találhatók az egyes cookie-típusokról:

TELJESÍTMÉNY SÜTIK

Ez a fajta süti megtartja a felhasználó preferenciáit a Webhellyel kapcsolatban, így azokat nem kell minden alkalommal beállítani, amikor meglátogatja a Webhelyet.

LÁTOGATÓ ELEMZŐ COOKIE-K

Minden alkalommal, amikor egy felhasználó meglátogatja a webhelyet, egy harmadik fél által biztosított elemző szoftver felhasználói elemző cookie-t generál. Ez a süti információt nyújt a Vállalat számára arról, hogy egy felhasználó felkereste-e korábban az Oldalt, és segít optimalizálni a látogatóval való interakciót. Böngészője közli, hogy be van-e állítva ez a cookie, ha nincs, akkor létrejön egy. Lehetővé teszi az oldalra látogató egyedi felhasználók figyelemmel kísérését és a látogatások gyakoriságának jelzését. Mindaddig, amíg egy látogató nincs regisztrálva ezen az oldalon felhasználói fiókkal, ez a cookie nem használható személyek azonosítására, és csak statisztikai célokra használható. Ha regisztrált, akkor megismerhetjük azokat az adatokat is, amelyeket már korábban megadott nekünk, mint például az e-mail címét és jelszavát – ezekre a titoktartás vonatkozik, valamint az Általános Szerződési Feltételek, az Adatvédelmi szabályzat és a rendelkezések rendelkezései. hatályos személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályokat.

A jelen Szabályzat hatálybalépésének időpontjában a Webhely nem tartalmazza a felhasználói fiók létrehozásának lehetőségét.

SÜTIK A FÖLDIRÁNYÍTÁSHOZ

Ezeket a sütiket olyan szoftver használja, amely meghatározza, hogy a Webhely látogatói melyik országból származnak. A süti a felhasználókkal való interakció optimalizálására szolgál, névtelenül és csak tartalomcélzási célokra használjuk – ha angol vagy más nyelven látogatja meg az oldalt, akkor ezen a nyelven kap hirdetéseket.

REGISZTRÁCIÓS SÜTI

Amikor regisztrál az Oldalon, egy cookie-t generálunk, amely közli velünk, hogy Ön már regisztrált-e vagy sem. Szervereink ezeket a sütiket arra használják, hogy megmutassák, melyik fiókkal van regisztrálva, és van-e engedélye egy adott szolgáltatáshoz. Azt is lehetővé teszi számunkra, hogy bármely üzenetét társítsuk a felhasználónevével. Ha nem választotta az „Emlékezz rám” opciót, ez a süti automatikusan törlődik, amikor bezárja böngészőjét vagy számítógépét.

HIRDETÉSI SÜTI

Ezek a cookie-k lehetővé teszik a Társaság számára, hogy megtudja, hogy a látogató látott-e online hirdetést, milyen típusú hirdetésről van szó, és mennyi idő telt el azóta, hogy a látogató látta a hirdetést. Ezeket a sütiket az online hirdetések célzására is használják, és a megtekintett tartalomról tárolnak információkat, nem pedig a látogatókról. Harmadik féltől származó cookie-kat is használhatunk a továbbfejlesztett hirdetéscélzáshoz. Ezek a cookie-k névtelenek, a megtekintett tartalomról tárolnak információkat, nem a felhasználókról. Más webhelyeken/alkalmazásokon keresztül is beállítunk névtelen sütiket, amelyeken hirdetünk. Miután megkaptuk ezeket, felhasználhatjuk arra, hogy felismerjük Önt az adott webhely látogatójaként, és ha később meglátogatja a webhelyet, ezen információk alapján hirdetéseket biztosíthatunk.

HARMADIK FÉL HIRDETÉSSZOLGÁLTATÓKÓL SZÁRMAZÓ SÜTIK

A webhelyen található hirdetések egy része harmadik felek tulajdona (például a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL ügyfelei és munkatársai). Ezen felek némelyike saját névtelen cookie-kat használ annak elemzésére, hogy hány embert értek el egy üzenet, vagy hogy megtudják, hány embert értek el többször ugyanaz a hirdetés. Például, ha megoszt valamit a webhely közösségi média gombjával, az a közösségi hálózat rögzíti tevékenységét. A harmadik féltől származó cookie-k felhasználhatók arra, hogy célzott hirdetéseket jelenítsenek meg Önnek, még más webhelyeken/alkalmazásokban is, az Oldalon rögzített böngészési preferenciái alapján.

9.2. A Weboldal által használt sütik kategóriái a tárolás időtartama szerint

A sütiket webszerverek kezelik. A süti élettartama korlátozott, és jelentősen változhat attól függően, hogy milyen célból helyezték el.

SESSION COOKIE-K

Átmenetileg a webböngésző cookie mappájában tárolódnak, hogy a látogató addig emlékezzen rájuk, amíg a látogató ki nem lép a webhelyről, vagy be nem zárja a böngészőablakot (például egy weTRAKOSOFT SOLUTIONS SRLil fiókba vagy közösségi médiába történő be-/kijelentkezéskor). Ezért az ilyen típusú sütiket kizárólag egyetlen munkamenethez használják (munkamenet cookie-k), és a továbbiakban nem őrzik meg őket, miután a felhasználó elhagyta a webhelyet.

ÁLLANDÓ SÜTIK

A számítógép vagy eszköz merevlemezén tárolódnak (és általában a cookie alapértelmezett élettartamától függ). Tehát az ilyen típusú sütiket a rendszer minden alkalommal megőrzi és újra felhasználja, amikor a felhasználó visszatér az adott webhelyre a lejárati dátumig – ami lehet percek, órák, napok vagy akár évek (állandó vagy rögzített cookie-k).

Az állandó cookie-k közé tartoznak azok is, amelyeket a látogató által jelenleg meglátogatott webhelytől eltérő webhely helyez el – úgynevezett „harmadik fél cookie-ja” –, amelyek névtelenül használhatók a felhasználó érdeklődési körének emlékezésére, így a legrelevánsabb hirdetéseket tudják eljuttatni a látogatókhoz.

Így egyes cookie-kat csak egyetlen munkamenethez használnak fel (munkamenet cookie-k), és már nem őrzik meg őket, miután a felhasználó elhagyta a webhelyet, és bizonyos cookie-k megmaradnak és újra felhasználhatók minden alkalommal, amikor a felhasználó visszatér az oldalra a lejárati dátumig – ami lehet percek, órák, napok vagy akár évek (állandó vagy rögzített cookie-k).

A TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL által tárolási időtartamuk kritériuma szerint kategorizált sütiket, amikor a felhasználónak nincs más preferenciája (munkamenet-cookie-kra és állandó cookie-kra különítve el), az 1. pontban ilyenek szerepelnek. A cookie-kat azonban a felhasználó törölheti a következő címen: bármikor a böngésző beállításain keresztül.

10.  Biztonsági és adatvédelmi problémák

A sütik NEM vírusok!

Egyszerű szöveges formátumokat használnak. Nem kóddarabokból állnak, így nem hajthatók végre, és nem is futhatnak automatikusan. Következésképpen nem másolhatók vagy replikálhatók más hálózatokon, hogy újra lehessen futtatni vagy replikálni. Mivel nem tudják ellátni ezeket a funkciókat, nem tekinthetők vírusoknak.

A cookie-k azonban továbbra is felhasználhatók negatív célokra. Mivel információkat tárolnak a felhasználók preferenciáiról és böngészési előzményeiről, a cookie-k spyware-ként használhatók, mind magánwebhelyeken/alkalmazásokban, mind más webhelyeken/alkalmazásokban. Sok kémprogram-elhárító termék tisztában van ezzel a ténnyel, és folyamatosan törlésre jelöli a cookie-kat a víruskereső/kémprogram-eltávolító/-ellenőrzési eljárások során. A böngészők általában beépített adatvédelmi beállításokkal rendelkeznek, amelyek különböző szintű cookie-elfogadást, érvényességi időtartamot és automatikus törlést kínálnak, miután a felhasználó felkeresett egy adott webhelyet/alkalmazást.

Mivel az identitásvédelem rendkívül értékes, és minden internetfelhasználó joga, a legjobb, ha tisztában vagyunk a cookie-k által okozott lehetséges problémákkal. Mivel folyamatosan továbbítanak információkat a böngészőből és a weboldalról/alkalmazásról, így ha támadó vagy illetéktelen személy beavatkozik az adatátviteli folyamatba, a sütiben található információ elfogható. Bár nagyon ritka, ez megtörténhet, ha a böngésző titkosítatlan hálózaton (például nem biztonságos WiFi-hálózaton) keresztül csatlakozik a szerverhez.

Más cookie-alapú támadások oka a szervereken lévő hibás cookie-beállítások. Ha egy webhely nem követeli meg a böngészőtől, hogy kizárólag titkosított csatornákat használjon, a támadók ezt a biztonsági rést felhasználva rávehetik a böngészőket, hogy információkat küldjenek nem biztonságos csatornákon. A támadók ezután az információkat arra használják fel, hogy illetéktelenül hozzáférjenek bizonyos webhelyekhez/alkalmazásokhoz. Nagyon fontos, hogy a felhasználók körültekintőek legyenek, amikor kiválasztják személyes adataik védelmének legmegfelelőbb módszerét.

11.  Tippek a cookie-kon alapuló biztonságos és felelősségteljes böngészéshez

A cookie-k elengedhetetlenek az Internet hatékony működéséhez, mivel segítik a felhasználóbarát, az egyes felhasználók preferenciáinak és érdeklődési körének megfelelő böngészési élményt. Így tekintettel rugalmasságukra és arra, hogy a legtöbb leglátogatottabb és legnagyobb webhely/alkalmazás használ cookie-kat, ezek szinte elkerülhetetlenek.

Ezért a cookie-k elutasítása vagy letiltása elérhetetlenné tehet bizonyos webhelyeket/alkalmazásokat (nem teszi lehetővé a felhasználó számára a legnépszerűbb és legnépszerűbb webhelyek/alkalmazások elérését, beleértve a Youtube-ot, a Gmailt, a Yahoo-t és másokat). Továbbá a cookie-k elutasítása vagy letiltása nem jelenti azt, hogy többé nem kap online hirdetéseket; ehelyett többé nem fogja tudni figyelembe venni preferenciáit és érdeklődési körét, amint azt az Ön böngészési viselkedése is bizonyítja.

A működésük és az általuk nyújtott előnyök világos megértésével a felhasználók megtehetik a szükséges biztonsági intézkedéseket, hogy magabiztosan szörfölhessenek az interneten.

A felhasználókat arra kérik, hogy testreszabják böngészőjük cookie-beállításait, hogy tükrözzék az adatbiztonság és a cookie-használat kényelmes szintjét.

A böngésző beállítása az egyes böngészési adatok törlésére a böngésző minden bezárásakor:

Ha a felhasználókat nem zavarják a cookie-k, és ők az egyedüli felhasználói annak a berendezésnek, amelyről az oldal elérhető, akkor hosszú időkorlátokat állíthatnak be a böngészési előzmények és a személyes hozzáférési adatok tárolására (ha van ilyen). Ha azonban a berendezéshez való hozzáférést több személy megosztja, akkor célszerű beállítani a böngészőt úgy, hogy minden egyes bezárásakor törölje az egyes böngészési adatokat. Ezzel a lehetőséggel elérheti azokat a webhelyeket/alkalmazásokat, amelyek cookie-kat helyeznek el, és törölheti a látogatási adatokat a böngészési munkamenet végén.

A kémprogram-elhárító alkalmazások folyamatos telepítése és frissítése:

Számos kémprogram-észlelő és -megelőzési alkalmazás magában foglalja a webhelyek/alkalmazások támadásainak észlelését. Ez megakadályozza, hogy a böngésző hozzáférjen olyan webhelyekhez/alkalmazásokhoz, amelyek kihasználhatják a sebezhetőségeket vagy letölthetnek veszélyes szoftvereket. A felhasználóknak azt tanácsoljuk, hogy ügyeljenek arra, hogy az általuk használt böngésző mindig naprakész legyen. Sok cookie-alapú támadást a régebbi böngészőverziók gyengeségei kihasználásával hajtanak végre.

12. Hogyan állíthatom le a sütiket

Minden modern böngésző lehetőséget biztosít a cookie-beállítások módosítására. Ezek a beállítások általában a böngésző “opciók” vagy “beállítások” menüjében találhatók. Az oldal lehetővé teszi, hogy beállítsa a böngészőt, hogy ne fogadjon el minden olyan cookie-t, amelyek nem feltétlenül szükségesek az oldal működéséhez, vagy beállíthatja, hogy a böngésző csak bizonyos kategóriájú cookie-kat fogadjon el. A látogató a megfelelő négyzet kijelölésének törlésével bármikor módosíthatja azon sütikre vonatkozó választását, amelyekhez hozzájárulása szükséges.

Az Oldalon a hivatkozott beállítások az oldal alján található állandóan elérhető felugró ablakban találhatók, ahol az Összes süti kiválasztása ÉS A cookie-beállítások kézi módosítása – Cookie választása lehetőség közül választhat.

A beállítások megértéséhez az alábbi linkek hasznosak lehetnek. Alternatív megoldásként használhatja böngészője “Súgó” opcióját további részletekért.

Cookie-beállítások az Internet Explorerben

https://support.microsoft.com/kb/196955

Cookie-beállítások a Firefoxban

https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies

Cookie-beállítások a Chrome-ban

https://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=ro&answer=95647

Cookie-beállítások a Safariban

https://support.apple.com/kb/PH5042

A harmadik féltől származó cookie-beállításokért lásd még a webhelyet:

https://www.youronlinechoices.com/ro/

HASZNOS LINKEK A COOKIE-KHOZ

Továbbá, ha további információra van szüksége a cookie-król és arról, hogy mire használják őket, az alábbi linkeket ajánljuk:

Microsoft Cookie Guidev

https://www.microsoft.com/info/cookies.mspx

Minden a cookie-król

https://www.allaboutcookies.org

Az online hirdetésekkel kapcsolatos adatvédelmi információk

https://www.youronlinechoices.com/ro/

Részletek az adatvédelmi kérdésekről

www.youronlinechoices.eu/ro

https://www.iabeurope.eu/cookies-faq/internet-cookies-increasing-and-enhancing-yourinternet-surfing-experience/what-are-cookies-how-do-they-work-cookies-faq.aspx

13.  Záró rendelkezések

Ez a szabályzat vonatkozik a Vállalatra és az Oldal látogatóira (akár regisztráltak, akár nem).

A Vállalat fenntartja a jogot, hogy saját belátása szerint bármikor és bármilyen okból módosítsa/frissítse a Webhely tartalmát, beleértve a hivatkozott irányelveket is (beleértve, de nem kizárólagosan az olyan jogszabályi vagy ítélkezési gyakorlati változásokat, amelyek hatással lehetnek az oldalon közzétett tartalmak következményei). A szabályzat jövőbeni módosításait a felül található „Utolsó frissítés” dátumának változása jelzi. A frissített szabályzat közzétételének dátuma után a Webhelyhez való hozzáférés azt jelenti, hogy a felhasználó elfogadja a frissített feltételeket.

Ha azonban olyan jelentős változások következnek be, amelyek érinthetik a látogatók jogait és szabadságait, az ilyen változásokról az Oldalon jól látható jelzésekkel (pop-up) vagy adott esetben a megadott címekre küldött e-mailek útján kell tájékoztatni őket. és ha a TRAKOSOFT SOLUTIONS SRL rendelkezik ilyen e-mail címmel anélkül, hogy további lépéseket kellene tennie annak megszerzése érdekében, a jelen meghatározott célból. Az ilyen lényeges változások a kérdéses felugró ablak megjelenítésétől vagy az e-mail Társaság általi továbbításától számított 15 napon belül lépnek hatályba a látogatók számára (az információ közlésének módját a Társaság dönti el Eseti alapon).

A változás mértékétől függetlenül azonban a Webhely tartalmának ellenőrzése (beleértve az Általános Szerződési Feltételeket és a közzétett szabályzatokat), hogy naprakész legyen a legújabb verziókkal kapcsolatban, teljes mértékben a felhasználót terheli.

Így AZ ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK ÉS AZ ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT, VALAMINT EZEN A COOKIE IRÁNYELVEK TANULMÁNYA KÖTELEZŐ A LÁTOGATÓKNAK MINDEN AJÁNLÁSÁRA, HOGY A WEBOLDAL ELÉRÉSÉRE ÉS BÁRMILYEN FELVÉTEL, ADATKEZELÉS ELŐTT.

Ez a dokumentum a Társaság biztonsági szabályzatának részét képezi. Más irányelvek vonatkozhatnak a jelen dokumentumban tárgyalt témákra, és szükség szerint felülvizsgáljuk őket.